مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 10:102022-12-27ورزشي

فیلم| آغاز تشییع لاله های گمنام زهرایی بر روی دستان مردم شهیدپرور قم


مراسم تشییع 6 شهید گمنام و یک جانباز شهید دفاع مقدس بر روی دستان خادمان حرم بانوی کرامت و مردم شهیدپرور قم آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مراسم تشییع 6 شهید گمنام و یک جانباز شهید دفاع مقدس از ساعتی قبل بر روی دستان خادمان حرم بانوی کرامت و مردم شهیدپرور قم آغاز شد.

شروع این مراسم از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر بود و این پیکرهای مطهر هم اکنون پس از عزاداری و اقامه نماز از مسیر خیابان آیت الله مرعشی نجفی(ارم) به سمت خیابان شهدا و میدان جانبازان تشییع می شود.

در میدان جانبازان، پیکرهای مطهر دو شهید والامقام جهت خاکسپاری به مجتمع نور در منطقه نیروگاه و مرکز آموزشی امامت نیروی دریایی سپاه واقع در بلوار شهید حاجی خداکرم و دو شهید نیز به سمت پادگان زرهی والفجر و پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) منتقل می شود.

مراسم تشییع دو شهید گمنام دیگر با حضور پرشور مردم تا ابتدای بلوار شهید صدوقی، مقابل ورزشگاه شهید حیدریان ادامه می یابد و از آنجا، پیکر مطهر یک شهید گمنام جهت خاکسپاری در پردیس آیت الله طالقانی دانشگاه فرهنگیان، به ابتدای شهرک مهدیه منتقل و پیکر آخرین شهید گمنام نیز جهت تدفین در مرکز آموزش عالی بنت الهدی، به جمع نمازگزاران مسجد امام رضا(ع) در پردیسان ملحق خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم| آغاز تشییع لاله های گمنام زهرایی بر روی دستان مردم شهیدپرور قم

فیلم| آغاز تشییع لاله های گمنام زهرایی بر روی دستان مردم شهیدپرور قم